prikaz prve stranice dokumenta Razvoj i implementacija tehnologija proširene stvarnosti (AR) i virtualne stvarnosti (VR) u trgovini: utjecaj na korisničko iskustvo i poticanje prodaje
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Razvoj i implementacija tehnologija proširene stvarnosti (AR) i virtualne stvarnosti (VR) u trgovini: utjecaj na korisničko iskustvo i poticanje prodaje
Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2024. urn:nbn:hr:192:824673

Dubravac, Mirela
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Dubravac, M. (2024). Razvoj i implementacija tehnologija proširene stvarnosti (AR) i virtualne stvarnosti (VR) u trgovini: utjecaj na korisničko iskustvo i poticanje prodaje (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:824673

Dubravac, Mirela. "Razvoj i implementacija tehnologija proširene stvarnosti (AR) i virtualne stvarnosti (VR) u trgovini: utjecaj na korisničko iskustvo i poticanje prodaje." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:824673

Dubravac, Mirela. "Razvoj i implementacija tehnologija proširene stvarnosti (AR) i virtualne stvarnosti (VR) u trgovini: utjecaj na korisničko iskustvo i poticanje prodaje." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:824673

Dubravac, M. (2024). 'Razvoj i implementacija tehnologija proširene stvarnosti (AR) i virtualne stvarnosti (VR) u trgovini: utjecaj na korisničko iskustvo i poticanje prodaje', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 20 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:824673

Dubravac M. Razvoj i implementacija tehnologija proširene stvarnosti (AR) i virtualne stvarnosti (VR) u trgovini: utjecaj na korisničko iskustvo i poticanje prodaje [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 November 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:824673

M. Dubravac, "Razvoj i implementacija tehnologija proširene stvarnosti (AR) i virtualne stvarnosti (VR) u trgovini: utjecaj na korisničko iskustvo i poticanje prodaje", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:824673