Brčinović, D. (2024). Utjecaj tempa glazbe i kategorije proizvoda na potrošačevu percepciju proizvoda te spremnost na kupnju (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:651502
Brčinović, Doris. "Utjecaj tempa glazbe i kategorije proizvoda na potrošačevu percepciju proizvoda te spremnost na kupnju." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:651502
Brčinović, Doris. "Utjecaj tempa glazbe i kategorije proizvoda na potrošačevu percepciju proizvoda te spremnost na kupnju." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:651502
Brčinović, D. (2024). 'Utjecaj tempa glazbe i kategorije proizvoda na potrošačevu percepciju proizvoda te spremnost na kupnju', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 27 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:651502
Brčinović D. Utjecaj tempa glazbe i kategorije proizvoda na potrošačevu percepciju proizvoda te spremnost na kupnju [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 December 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:651502
D. Brčinović, "Utjecaj tempa glazbe i kategorije proizvoda na potrošačevu percepciju proizvoda te spremnost na kupnju", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:651502