Kusturin, I. (2017). Primjena agencijske teorije u razumijevanje poslovne perspektive poduzeća Decathlon d.o.o. (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:404225
Kusturin, Ivana. "Primjena agencijske teorije u razumijevanje poslovne perspektive poduzeća Decathlon d.o.o.." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:404225
Kusturin, Ivana. "Primjena agencijske teorije u razumijevanje poslovne perspektive poduzeća Decathlon d.o.o.." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:404225
Kusturin, I. (2017). 'Primjena agencijske teorije u razumijevanje poslovne perspektive poduzeća Decathlon d.o.o.', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 14 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:404225
Kusturin I. Primjena agencijske teorije u razumijevanje poslovne perspektive poduzeća Decathlon d.o.o. [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2017 [cited 2025 January 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:404225
I. Kusturin, "Primjena agencijske teorije u razumijevanje poslovne perspektive poduzeća Decathlon d.o.o.", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:404225