prikaz prve stranice dokumenta Međusobno stvaranje vrijednosti za potrošače na tržištu poslovne potrošnje
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Međusobno stvaranje vrijednosti za potrošače na tržištu poslovne potrošnje
Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics, 2017. urn:nbn:hr:192:732684

Glavina, Martina
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Glavina, M. (2017). Međusobno stvaranje vrijednosti za potrošače na tržištu poslovne potrošnje (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:732684

Glavina, Martina. "Međusobno stvaranje vrijednosti za potrošače na tržištu poslovne potrošnje." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:732684

Glavina, Martina. "Međusobno stvaranje vrijednosti za potrošače na tržištu poslovne potrošnje." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:732684

Glavina, M. (2017). 'Međusobno stvaranje vrijednosti za potrošače na tržištu poslovne potrošnje', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 26 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:732684

Glavina M. Međusobno stvaranje vrijednosti za potrošače na tržištu poslovne potrošnje [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2017 [cited 2024 December 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:732684

M. Glavina, "Međusobno stvaranje vrijednosti za potrošače na tržištu poslovne potrošnje", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:732684