Debeljak, A. (2017). Značaj uslužnog osoblja za kvalitetu poslovanja (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:306748
Debeljak, Ana. "Značaj uslužnog osoblja za kvalitetu poslovanja." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:306748
Debeljak, Ana. "Značaj uslužnog osoblja za kvalitetu poslovanja." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:306748
Debeljak, A. (2017). 'Značaj uslužnog osoblja za kvalitetu poslovanja', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 25 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:306748
Debeljak A. Značaj uslužnog osoblja za kvalitetu poslovanja [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2017 [cited 2024 November 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:306748
A. Debeljak, "Značaj uslužnog osoblja za kvalitetu poslovanja", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:306748