Babić, M. (2017). Utjecaji na odlučivanje o kupnji ekoloških proizvoda (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:984598
Babić, Marija. "Utjecaji na odlučivanje o kupnji ekoloških proizvoda." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:984598
Babić, Marija. "Utjecaji na odlučivanje o kupnji ekoloških proizvoda." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:984598
Babić, M. (2017). 'Utjecaji na odlučivanje o kupnji ekoloških proizvoda', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 24 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:984598
Babić M. Utjecaji na odlučivanje o kupnji ekoloških proizvoda [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2017 [cited 2024 November 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:984598
M. Babić, "Utjecaji na odlučivanje o kupnji ekoloških proizvoda", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:984598