Tolj, K. (2017). Utjecaj internet poslovanja na zadovoljstvo korisnika telekomunikacijske kompanije (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:877003
Tolj, Kristina. "Utjecaj internet poslovanja na zadovoljstvo korisnika telekomunikacijske kompanije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:877003
Tolj, Kristina. "Utjecaj internet poslovanja na zadovoljstvo korisnika telekomunikacijske kompanije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:877003
Tolj, K. (2017). 'Utjecaj internet poslovanja na zadovoljstvo korisnika telekomunikacijske kompanije', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 28 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:877003
Tolj K. Utjecaj internet poslovanja na zadovoljstvo korisnika telekomunikacijske kompanije [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2017 [cited 2024 December 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:877003
K. Tolj, "Utjecaj internet poslovanja na zadovoljstvo korisnika telekomunikacijske kompanije", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:877003