prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj upravljanja kvalitetom na zadovoljstvo korisnika uslugama poslovnih banaka
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj upravljanja kvalitetom na zadovoljstvo korisnika uslugama poslovnih banaka
Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics, 2017. urn:nbn:hr:192:072738

Bijelić, Branko
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Bijelić, B. (2017). Utjecaj upravljanja kvalitetom na zadovoljstvo korisnika uslugama poslovnih banaka (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:072738

Bijelić, Branko. "Utjecaj upravljanja kvalitetom na zadovoljstvo korisnika uslugama poslovnih banaka." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:072738

Bijelić, Branko. "Utjecaj upravljanja kvalitetom na zadovoljstvo korisnika uslugama poslovnih banaka." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:072738

Bijelić, B. (2017). 'Utjecaj upravljanja kvalitetom na zadovoljstvo korisnika uslugama poslovnih banaka', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 23 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:072738

Bijelić B. Utjecaj upravljanja kvalitetom na zadovoljstvo korisnika uslugama poslovnih banaka [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2017 [cited 2024 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:072738

B. Bijelić, "Utjecaj upravljanja kvalitetom na zadovoljstvo korisnika uslugama poslovnih banaka", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:072738