prikaz prve stranice dokumenta Upravljanje kvalitetom u hotelskom poduzeću sa stajališta korisnika
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Upravljanje kvalitetom u hotelskom poduzeću sa stajališta korisnika
Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics, 2017. urn:nbn:hr:192:339816

Dorić, Suzana
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Dorić, S. (2017). Upravljanje kvalitetom u hotelskom poduzeću sa stajališta korisnika (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:339816

Dorić, Suzana. "Upravljanje kvalitetom u hotelskom poduzeću sa stajališta korisnika." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:339816

Dorić, Suzana. "Upravljanje kvalitetom u hotelskom poduzeću sa stajališta korisnika." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:339816

Dorić, S. (2017). 'Upravljanje kvalitetom u hotelskom poduzeću sa stajališta korisnika', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:339816

Dorić S. Upravljanje kvalitetom u hotelskom poduzeću sa stajališta korisnika [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2017 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:339816

S. Dorić, "Upravljanje kvalitetom u hotelskom poduzeću sa stajališta korisnika", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:339816