Kišpatić, M. (2017). Unapređenje prodaje na primjeru distributera robe široke potrošnje (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:797676
Kišpatić, Mirna. "Unapređenje prodaje na primjeru distributera robe široke potrošnje." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:797676
Kišpatić, Mirna. "Unapređenje prodaje na primjeru distributera robe široke potrošnje." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:797676
Kišpatić, M. (2017). 'Unapređenje prodaje na primjeru distributera robe široke potrošnje', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 23 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:797676
Kišpatić M. Unapređenje prodaje na primjeru distributera robe široke potrošnje [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2017 [cited 2024 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:797676
M. Kišpatić, "Unapređenje prodaje na primjeru distributera robe široke potrošnje", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:797676