Mimica, A. (2016). MARKETINŠKO UPRAVLJANJE MANIFESTACIJSKOM PONUDOM TURISTIČKE DESTINACIJE - OMIŠ : završni rad (Undergraduate thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:589399
Mimica, Andrija. "MARKETINŠKO UPRAVLJANJE MANIFESTACIJSKOM PONUDOM TURISTIČKE DESTINACIJE - OMIŠ : završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:589399
Mimica, Andrija. "MARKETINŠKO UPRAVLJANJE MANIFESTACIJSKOM PONUDOM TURISTIČKE DESTINACIJE - OMIŠ : završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:589399
Mimica, A. (2016). 'MARKETINŠKO UPRAVLJANJE MANIFESTACIJSKOM PONUDOM TURISTIČKE DESTINACIJE - OMIŠ : završni rad', Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 22 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:589399
Mimica A. MARKETINŠKO UPRAVLJANJE MANIFESTACIJSKOM PONUDOM TURISTIČKE DESTINACIJE - OMIŠ : završni rad [Undergraduate thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2016 [cited 2024 December 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:589399
A. Mimica, "MARKETINŠKO UPRAVLJANJE MANIFESTACIJSKOM PONUDOM TURISTIČKE DESTINACIJE - OMIŠ : završni rad", Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:589399