Miloš, T. (2017). Utjecaj obilježja poduzeća na profitabilnost poduzeća u djelatnosti trgovine (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:734204
Miloš, Tina. "Utjecaj obilježja poduzeća na profitabilnost poduzeća u djelatnosti trgovine." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:734204
Miloš, Tina. "Utjecaj obilježja poduzeća na profitabilnost poduzeća u djelatnosti trgovine." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:734204
Miloš, T. (2017). 'Utjecaj obilježja poduzeća na profitabilnost poduzeća u djelatnosti trgovine', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:734204
Miloš T. Utjecaj obilježja poduzeća na profitabilnost poduzeća u djelatnosti trgovine [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2017 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:734204
T. Miloš, "Utjecaj obilježja poduzeća na profitabilnost poduzeća u djelatnosti trgovine", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:734204