Zubac Musa, M. (2016). Utjecaj usmene predaje u online okruženju na izbor privatnog smještaja za odmor (Professional thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:764933
Zubac Musa, Mea. "Utjecaj usmene predaje u online okruženju na izbor privatnog smještaja za odmor." Professional thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:764933
Zubac Musa, Mea. "Utjecaj usmene predaje u online okruženju na izbor privatnog smještaja za odmor." Professional thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:764933
Zubac Musa, M. (2016). 'Utjecaj usmene predaje u online okruženju na izbor privatnog smještaja za odmor', Professional thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 20 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:764933
Zubac Musa M. Utjecaj usmene predaje u online okruženju na izbor privatnog smještaja za odmor [Professional thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2016 [cited 2024 November 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:764933
M. Zubac Musa, "Utjecaj usmene predaje u online okruženju na izbor privatnog smještaja za odmor", Professional thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:764933