Tucanović, I. (2019). PRIMJENA ELEMENATA MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA POVEĆANJE POPULARIZACIJE GAMING INDUSTRIJE : Diplomski rad (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:006139
Tucanović, Ivan. "PRIMJENA ELEMENATA MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA POVEĆANJE POPULARIZACIJE GAMING INDUSTRIJE : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:006139
Tucanović, Ivan. "PRIMJENA ELEMENATA MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA POVEĆANJE POPULARIZACIJE GAMING INDUSTRIJE : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:006139
Tucanović, I. (2019). 'PRIMJENA ELEMENATA MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA POVEĆANJE POPULARIZACIJE GAMING INDUSTRIJE : Diplomski rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 21 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:006139
Tucanović I. PRIMJENA ELEMENATA MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA POVEĆANJE POPULARIZACIJE GAMING INDUSTRIJE : Diplomski rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2019 [cited 2024 December 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:006139
I. Tucanović, "PRIMJENA ELEMENATA MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA POVEĆANJE POPULARIZACIJE GAMING INDUSTRIJE : Diplomski rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:006139