Špralja, L. (2020). UTJECAJ MEĐUMREŽNOG PUBLICITETA HOTELA NA OSVRTE PO DRUŠTVENIM MREŽAMA : diplomski rad (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:824458
Špralja, Lovre. "UTJECAJ MEĐUMREŽNOG PUBLICITETA HOTELA NA OSVRTE PO DRUŠTVENIM MREŽAMA : diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:824458
Špralja, Lovre. "UTJECAJ MEĐUMREŽNOG PUBLICITETA HOTELA NA OSVRTE PO DRUŠTVENIM MREŽAMA : diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:824458
Špralja, L. (2020). 'UTJECAJ MEĐUMREŽNOG PUBLICITETA HOTELA NA OSVRTE PO DRUŠTVENIM MREŽAMA : diplomski rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 01 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:824458
Špralja L. UTJECAJ MEĐUMREŽNOG PUBLICITETA HOTELA NA OSVRTE PO DRUŠTVENIM MREŽAMA : diplomski rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2020 [cited 2024 December 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:824458
L. Špralja, "UTJECAJ MEĐUMREŽNOG PUBLICITETA HOTELA NA OSVRTE PO DRUŠTVENIM MREŽAMA : diplomski rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:824458