Kilić, T. (2020). UTJECAJ DRUŠTVENIH MEDIJA NA ODABIR TURISTIČKE DESTINACIJE: RAZLIKE MEĐU GENERACIJAMA : završni rad (Undergraduate thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:530839
Kilić, Tina. "UTJECAJ DRUŠTVENIH MEDIJA NA ODABIR TURISTIČKE DESTINACIJE: RAZLIKE MEĐU GENERACIJAMA : završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:530839
Kilić, Tina. "UTJECAJ DRUŠTVENIH MEDIJA NA ODABIR TURISTIČKE DESTINACIJE: RAZLIKE MEĐU GENERACIJAMA : završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:530839
Kilić, T. (2020). 'UTJECAJ DRUŠTVENIH MEDIJA NA ODABIR TURISTIČKE DESTINACIJE: RAZLIKE MEĐU GENERACIJAMA : završni rad', Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 21 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:530839
Kilić T. UTJECAJ DRUŠTVENIH MEDIJA NA ODABIR TURISTIČKE DESTINACIJE: RAZLIKE MEĐU GENERACIJAMA : završni rad [Undergraduate thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2020 [cited 2024 December 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:530839
T. Kilić, "UTJECAJ DRUŠTVENIH MEDIJA NA ODABIR TURISTIČKE DESTINACIJE: RAZLIKE MEĐU GENERACIJAMA : završni rad", Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:530839