Nast, D. (2020). Kupovno ponašanje i preferencije potrošača na tržištu odjeće : Završni rad (Undergraduate thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:797585
Nast, Dea. "Kupovno ponašanje i preferencije potrošača na tržištu odjeće : Završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:797585
Nast, Dea. "Kupovno ponašanje i preferencije potrošača na tržištu odjeće : Završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:797585
Nast, D. (2020). 'Kupovno ponašanje i preferencije potrošača na tržištu odjeće : Završni rad', Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 21 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:797585
Nast D. Kupovno ponašanje i preferencije potrošača na tržištu odjeće : Završni rad [Undergraduate thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2020 [cited 2024 December 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:797585
D. Nast, "Kupovno ponašanje i preferencije potrošača na tržištu odjeće : Završni rad", Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:797585