Jelaš, S. (2021). UTJECAJ DRUŠTVENIH, OSOBNIH I PSIHOLOŠKIH ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU TVRTKE 'HARIBO' : Završni rad (Undergraduate thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:492329
Jelaš, Sandra. "UTJECAJ DRUŠTVENIH, OSOBNIH I PSIHOLOŠKIH ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU TVRTKE 'HARIBO' : Završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:492329
Jelaš, Sandra. "UTJECAJ DRUŠTVENIH, OSOBNIH I PSIHOLOŠKIH ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU TVRTKE 'HARIBO' : Završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:492329
Jelaš, S. (2021). 'UTJECAJ DRUŠTVENIH, OSOBNIH I PSIHOLOŠKIH ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU TVRTKE 'HARIBO' : Završni rad', Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 21 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:492329
Jelaš S. UTJECAJ DRUŠTVENIH, OSOBNIH I PSIHOLOŠKIH ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU TVRTKE 'HARIBO' : Završni rad [Undergraduate thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2021 [cited 2024 December 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:492329
S. Jelaš, "UTJECAJ DRUŠTVENIH, OSOBNIH I PSIHOLOŠKIH ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU TVRTKE 'HARIBO' : Završni rad", Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:492329