Jurić, J. (2021). UTJECAJ OGLAŠIVAČKIH MEDIJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA: TRADICIONALNI VS SUVREMENI MEDIJI : Završni rad (Undergraduate thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:119953
Jurić, Josipa. "UTJECAJ OGLAŠIVAČKIH MEDIJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA: TRADICIONALNI VS SUVREMENI MEDIJI : Završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:119953
Jurić, Josipa. "UTJECAJ OGLAŠIVAČKIH MEDIJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA: TRADICIONALNI VS SUVREMENI MEDIJI : Završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:119953
Jurić, J. (2021). 'UTJECAJ OGLAŠIVAČKIH MEDIJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA: TRADICIONALNI VS SUVREMENI MEDIJI : Završni rad', Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 20 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:119953
Jurić J. UTJECAJ OGLAŠIVAČKIH MEDIJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA: TRADICIONALNI VS SUVREMENI MEDIJI : Završni rad [Undergraduate thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2021 [cited 2024 November 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:119953
J. Jurić, "UTJECAJ OGLAŠIVAČKIH MEDIJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA: TRADICIONALNI VS SUVREMENI MEDIJI : Završni rad", Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:119953