prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ KULTURNIH, DRUŠTVENIH, OSOBNIH I PSIHOLOŠKIH ĈIMBENIKA PONAŠANJA  POTROŠAĈA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU TVRTKE '' LB D.O.O.''
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
UTJECAJ KULTURNIH, DRUŠTVENIH, OSOBNIH I PSIHOLOŠKIH ĈIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAĈA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU TVRTKE '' LB D.O.O.''
završni rad
Split: University of Split, Faculty of economics Split, 2022. urn:nbn:hr:124:174224

Ćurić, Ivana
University of Split
Faculty of economics Split

Institutional repository: REFST

Cite this document

Ćurić, I. (2022). UTJECAJ KULTURNIH, DRUŠTVENIH, OSOBNIH I PSIHOLOŠKIH ĈIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAĈA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU TVRTKE '' LB D.O.O.'' : završni rad (Undergraduate thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:174224

Ćurić, Ivana. "UTJECAJ KULTURNIH, DRUŠTVENIH, OSOBNIH I PSIHOLOŠKIH ĈIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAĈA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU TVRTKE '' LB D.O.O.'' : završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:174224

Ćurić, Ivana. "UTJECAJ KULTURNIH, DRUŠTVENIH, OSOBNIH I PSIHOLOŠKIH ĈIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAĈA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU TVRTKE '' LB D.O.O.'' : završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:174224

Ćurić, I. (2022). 'UTJECAJ KULTURNIH, DRUŠTVENIH, OSOBNIH I PSIHOLOŠKIH ĈIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAĈA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU TVRTKE '' LB D.O.O.'' : završni rad', Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 30 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:174224

Ćurić I. UTJECAJ KULTURNIH, DRUŠTVENIH, OSOBNIH I PSIHOLOŠKIH ĈIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAĈA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU TVRTKE '' LB D.O.O.'' : završni rad [Undergraduate thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2022 [cited 2024 December 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:174224

I. Ćurić, "UTJECAJ KULTURNIH, DRUŠTVENIH, OSOBNIH I PSIHOLOŠKIH ĈIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAĈA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU TVRTKE '' LB D.O.O.'' : završni rad", Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:174224