Pelivan, I. (2023). Utjecaj kulture na marketinške aktivnosti tvrtki iz kozmetičke industrije (Undergraduate thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:555889
Pelivan, Ivana. "Utjecaj kulture na marketinške aktivnosti tvrtki iz kozmetičke industrije." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:555889
Pelivan, Ivana. "Utjecaj kulture na marketinške aktivnosti tvrtki iz kozmetičke industrije." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:555889
Pelivan, I. (2023). 'Utjecaj kulture na marketinške aktivnosti tvrtki iz kozmetičke industrije', Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 21 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:555889
Pelivan I. Utjecaj kulture na marketinške aktivnosti tvrtki iz kozmetičke industrije [Undergraduate thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2023 [cited 2024 December 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:555889
I. Pelivan, "Utjecaj kulture na marketinške aktivnosti tvrtki iz kozmetičke industrije", Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:555889