undergraduate thesis
Utjecaj društvenih mreža na odabir destinacije kod pripadnika generacije Z
Split: University of Split, Faculty of economics Split, 2024. urn:nbn:hr:124:935463

Vuković, Ivana
University of Split
Faculty of economics Split

Institutional repository: REFST

Cite this document

Vuković, I. (2024). Utjecaj društvenih mreža na odabir destinacije kod pripadnika generacije Z (Undergraduate thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:935463

Vuković, Ivana. "Utjecaj društvenih mreža na odabir destinacije kod pripadnika generacije Z." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:935463

Vuković, Ivana. "Utjecaj društvenih mreža na odabir destinacije kod pripadnika generacije Z." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:935463

Vuković, I. (2024). 'Utjecaj društvenih mreža na odabir destinacije kod pripadnika generacije Z', Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 10 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:935463

Vuković I. Utjecaj društvenih mreža na odabir destinacije kod pripadnika generacije Z [Undergraduate thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2024 [cited 2025 January 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:935463

I. Vuković, "Utjecaj društvenih mreža na odabir destinacije kod pripadnika generacije Z", Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:935463