Obradović, Š. (2016). NABAVNO PONAŠANJE I ODLUČIVANJE U NABAVI NA PRIMJERU HOTELSKOG PODUZEĆA : Završni rad (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:313073
Obradović, Šime. "NABAVNO PONAŠANJE I ODLUČIVANJE U NABAVI NA PRIMJERU HOTELSKOG PODUZEĆA : Završni rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:313073
Obradović, Šime. "NABAVNO PONAŠANJE I ODLUČIVANJE U NABAVI NA PRIMJERU HOTELSKOG PODUZEĆA : Završni rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:313073
Obradović, Š. (2016). 'NABAVNO PONAŠANJE I ODLUČIVANJE U NABAVI NA PRIMJERU HOTELSKOG PODUZEĆA : Završni rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 21 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:313073
Obradović Š. NABAVNO PONAŠANJE I ODLUČIVANJE U NABAVI NA PRIMJERU HOTELSKOG PODUZEĆA : Završni rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2016 [cited 2024 December 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:313073
Š. Obradović, "NABAVNO PONAŠANJE I ODLUČIVANJE U NABAVI NA PRIMJERU HOTELSKOG PODUZEĆA : Završni rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:313073