master's thesis
Primjena umjetne inteligencije u marketinškim i prodajnim aktivnostima
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. urn:nbn:hr:148:863985

Lišanin, Luka
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Lišanin, L. (2023). Primjena umjetne inteligencije u marketinškim i prodajnim aktivnostima (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:863985

Lišanin, Luka. "Primjena umjetne inteligencije u marketinškim i prodajnim aktivnostima." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:863985

Lišanin, Luka. "Primjena umjetne inteligencije u marketinškim i prodajnim aktivnostima." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:863985

Lišanin, L. (2023). 'Primjena umjetne inteligencije u marketinškim i prodajnim aktivnostima', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 06 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:863985

Lišanin L. Primjena umjetne inteligencije u marketinškim i prodajnim aktivnostima [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2023 [cited 2024 November 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:863985

L. Lišanin, "Primjena umjetne inteligencije u marketinškim i prodajnim aktivnostima", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:863985