Vrdoljak, T. (2023). Internet kao strategija izlaska na strano tržište malog i srednjeg poduzeća (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:478525
Vrdoljak, Tomislav. "Internet kao strategija izlaska na strano tržište malog i srednjeg poduzeća." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:478525
Vrdoljak, Tomislav. "Internet kao strategija izlaska na strano tržište malog i srednjeg poduzeća." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:478525
Vrdoljak, T. (2023). 'Internet kao strategija izlaska na strano tržište malog i srednjeg poduzeća', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 24 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:478525
Vrdoljak T. Internet kao strategija izlaska na strano tržište malog i srednjeg poduzeća [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2023 [cited 2024 November 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:478525
T. Vrdoljak, "Internet kao strategija izlaska na strano tržište malog i srednjeg poduzeća", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:478525