Abstract | Elektronička trgovina ima brojne prednosti, kako za trgovce, tako i za kupce. Neke od njih su praktičnost, jednostavnost, veći izbor proizvoda i usluga, vrlo kratko vrijeme u kojem se donose detaljne informacije i omogućivanje elektroničkih aukcija, obavljanja poslova iz kuće, prodaje po nižim cijenama te, stanovništvu zemalja u razvoju ili ruralnih područja, dostupnosti proizvoda i usluga koji im inače nisu dostupni. Također, jedna od prednosti je i to što olakšava pružanje javnih usluga. Nadalje, elektronička trgovina doživljava se kao savršen način za prodaju robe krajnjim potrošačima.
Važnost koncepta elektroničke trgovine raste te njegova uloga postaje sve važnija. Također, implementacija ovog koncepta u nekim slučajevima postaje sve nužnija. Uz velika očekivanja od koncepta elektroničke trgovine, te njegovog intenzivnog razvoja, razvija se i koncept elektroničkog poslovanja. Ovaj koncept će i u budućnosti u velikoj mjeri rasti i razvijati se.
U današnjem društvu, pa tako i u svjetskom gospodarstvu, čiji aspekti postaju sve više digitalizirani elektronička trgovina ima važnu ulogu. Ona je postala neizbježan i sveprisutan koncept, a usvajaju ga, uz velike, multinacionalne kompanije, također i mala te srednja poduzeća. |