Babić, T. (2023). Uloga sadržaja kojeg stvaraju korisnici na društvenim medijima u odabiru turističke destinacije (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:256062
Babić, Tena. "Uloga sadržaja kojeg stvaraju korisnici na društvenim medijima u odabiru turističke destinacije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:256062
Babić, Tena. "Uloga sadržaja kojeg stvaraju korisnici na društvenim medijima u odabiru turističke destinacije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:256062
Babić, T. (2023). 'Uloga sadržaja kojeg stvaraju korisnici na društvenim medijima u odabiru turističke destinacije', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 07 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:256062
Babić T. Uloga sadržaja kojeg stvaraju korisnici na društvenim medijima u odabiru turističke destinacije [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2023 [cited 2024 October 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:256062
T. Babić, "Uloga sadržaja kojeg stvaraju korisnici na društvenim medijima u odabiru turističke destinacije", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:256062