master's thesis
Izazovi primjene kontroverznog oglašavanja iz perspektive poduzeća
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. urn:nbn:hr:148:710690

Bračun, Sara
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Bračun, S. (2023). Izazovi primjene kontroverznog oglašavanja iz perspektive poduzeća (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:710690

Bračun, Sara. "Izazovi primjene kontroverznog oglašavanja iz perspektive poduzeća." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:710690

Bračun, Sara. "Izazovi primjene kontroverznog oglašavanja iz perspektive poduzeća." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:710690

Bračun, S. (2023). 'Izazovi primjene kontroverznog oglašavanja iz perspektive poduzeća', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 08 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:710690

Bračun S. Izazovi primjene kontroverznog oglašavanja iz perspektive poduzeća [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2023 [cited 2024 September 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:710690

S. Bračun, "Izazovi primjene kontroverznog oglašavanja iz perspektive poduzeća", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:710690