Bračun, S. (2023). Izazovi primjene kontroverznog oglašavanja iz perspektive poduzeća (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:710690
Bračun, Sara. "Izazovi primjene kontroverznog oglašavanja iz perspektive poduzeća." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:710690
Bračun, Sara. "Izazovi primjene kontroverznog oglašavanja iz perspektive poduzeća." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:710690
Bračun, S. (2023). 'Izazovi primjene kontroverznog oglašavanja iz perspektive poduzeća', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 17 February 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:710690
Bračun S. Izazovi primjene kontroverznog oglašavanja iz perspektive poduzeća [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2023 [cited 2025 February 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:710690
S. Bračun, "Izazovi primjene kontroverznog oglašavanja iz perspektive poduzeća", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:710690