Vnučec, I. (2023). Strategije korporativnih blogova kao dio marketinga sadržaja na poslovnom tržištu (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:657269
Vnučec, Ivana. "Strategije korporativnih blogova kao dio marketinga sadržaja na poslovnom tržištu." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:657269
Vnučec, Ivana. "Strategije korporativnih blogova kao dio marketinga sadržaja na poslovnom tržištu." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:657269
Vnučec, I. (2023). 'Strategije korporativnih blogova kao dio marketinga sadržaja na poslovnom tržištu', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 14 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:657269
Vnučec I. Strategije korporativnih blogova kao dio marketinga sadržaja na poslovnom tržištu [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2023 [cited 2024 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:657269
I. Vnučec, "Strategije korporativnih blogova kao dio marketinga sadržaja na poslovnom tržištu", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:657269