Klačić, G. (2016). KULTUROLOŠKI ČIMBENIK KAO VAŽAN DIO TRŽIŠNE PRILAGODBE PODUZEĆA (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:261236
Klačić, Gabrijela. "KULTUROLOŠKI ČIMBENIK KAO VAŽAN DIO TRŽIŠNE PRILAGODBE PODUZEĆA." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:261236
Klačić, Gabrijela. "KULTUROLOŠKI ČIMBENIK KAO VAŽAN DIO TRŽIŠNE PRILAGODBE PODUZEĆA." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:261236
Klačić, G. (2016). 'KULTUROLOŠKI ČIMBENIK KAO VAŽAN DIO TRŽIŠNE PRILAGODBE PODUZEĆA', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 12 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:261236
Klačić G. KULTUROLOŠKI ČIMBENIK KAO VAŽAN DIO TRŽIŠNE PRILAGODBE PODUZEĆA [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2025 January 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:261236
G. Klačić, "KULTUROLOŠKI ČIMBENIK KAO VAŽAN DIO TRŽIŠNE PRILAGODBE PODUZEĆA", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:261236