Merle, P. (2023). Uloga umjetne inteligencije u kreativnim aspektima marketinške komunikacije (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:787720
Merle, Petra. "Uloga umjetne inteligencije u kreativnim aspektima marketinške komunikacije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:787720
Merle, Petra. "Uloga umjetne inteligencije u kreativnim aspektima marketinške komunikacije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:787720
Merle, P. (2023). 'Uloga umjetne inteligencije u kreativnim aspektima marketinške komunikacije', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:787720
Merle P. Uloga umjetne inteligencije u kreativnim aspektima marketinške komunikacije [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2023 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:787720
P. Merle, "Uloga umjetne inteligencije u kreativnim aspektima marketinške komunikacije", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:787720