Abstract | Značaj današnjeg marketinga u modernom sportu golem je, ali i dvojak. On je izrazito važan i za samu dodatnu popularizaciju sporta (kao i održavanje sadašnje razine), ali on je također važan segment i cjelokupne marketinške djelatnosti. Nakon povijesne pojave, pa daljnjeg razvoja sportskog marketinga, danas je riječ o jednoj posebnoj marketinškoj grani koju vode posebni marketinški stručnjaci. Sportski je marketing zapravo segment poduzetništva u sportu. Sportski programi su povezani sa komplementarnim djelatnostima, kao što su proizvodnja i prodaja sportske opreme, odjeće, obuće i prehrambenih artikala, turizam i razne druge uslužne djelatnosti koje konzumira velika masa ljudi.
Sport i sportski događaji imaju veliku medijsku pozornost. Globalno praćenje sportskih događaja osigurava pojedincima i klubovima globalnu, tj. svjetsku slavu. Televizijske kuće „tuku se“ koja će dobiti prava emitiranja za najpopularnija i najveća sportska zbivanja. Velik interes televizije i reklame potiču klubove na dovođenje najvećih zvijezda da igraju za njih.
Bez dobrih promotivnih aktivnosti u suvremenom sportu uspjeh je gotovo nemoguć ili bar nema odgovarajuću težinu ili očekivani efekt. Promotivne aktivnosti u sportu predstavljaju organiziranu aktivnost sportske organizacije čiji je zadatak ostvariti pozitivan imidž, ugled i reputaciju na sportskom tržištu. Imidž, ugled, reputacija, povjerenje, informiranost, javnost u radu, promocija sportskih vrijednosti, istinitost, harmonija i razumijevanje riječi su za koje se smatra da najbolje sublimiraju ciljeve uspostavljanja odnosa s javnošću sportske organizacije.
Industrija sporta najznačajnije prihode danas ostvaruje upravo od prodaje televizijskih prava, a utjecaj medija je toliki da se i najveća sportska događanja usklađuju s mogućnostima emitiranja. Također, sve značajniju ulogu u promociji sporta imaju nove tehnologije kao što su Internet, društvene mreže i mobilna tehnologija. |