master's thesis
Elementi uvođenja nove marke na tržište na primjeru automobilske industrije
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. urn:nbn:hr:148:559719

Penezić, Karlo
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Trade and International Business

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Penezić, K. (2024). Elementi uvođenja nove marke na tržište na primjeru automobilske industrije (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:559719

Penezić, Karlo. "Elementi uvođenja nove marke na tržište na primjeru automobilske industrije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:559719

Penezić, Karlo. "Elementi uvođenja nove marke na tržište na primjeru automobilske industrije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:559719

Penezić, K. (2024). 'Elementi uvođenja nove marke na tržište na primjeru automobilske industrije', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 03 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:559719

Penezić K. Elementi uvođenja nove marke na tržište na primjeru automobilske industrije [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 November 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:559719

K. Penezić, "Elementi uvođenja nove marke na tržište na primjeru automobilske industrije", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:559719