master's thesis
Uloga utjecajnih osoba na društvenim medijima kod poticanja namjere kupovine kod mladih potrošača
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. urn:nbn:hr:148:824873

Galinec, Dora
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Galinec, D. (2024). Uloga utjecajnih osoba na društvenim medijima kod poticanja namjere kupovine kod mladih potrošača (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:824873

Galinec, Dora. "Uloga utjecajnih osoba na društvenim medijima kod poticanja namjere kupovine kod mladih potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:824873

Galinec, Dora. "Uloga utjecajnih osoba na društvenim medijima kod poticanja namjere kupovine kod mladih potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:824873

Galinec, D. (2024). 'Uloga utjecajnih osoba na društvenim medijima kod poticanja namjere kupovine kod mladih potrošača', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 17 February 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:824873

Galinec D. Uloga utjecajnih osoba na društvenim medijima kod poticanja namjere kupovine kod mladih potrošača [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2025 February 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:824873

D. Galinec, "Uloga utjecajnih osoba na društvenim medijima kod poticanja namjere kupovine kod mladih potrošača", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:824873