Galinec, D. (2024). Uloga utjecajnih osoba na društvenim medijima kod poticanja namjere kupovine kod mladih potrošača (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:824873
Galinec, Dora. "Uloga utjecajnih osoba na društvenim medijima kod poticanja namjere kupovine kod mladih potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:824873
Galinec, Dora. "Uloga utjecajnih osoba na društvenim medijima kod poticanja namjere kupovine kod mladih potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:824873
Galinec, D. (2024). 'Uloga utjecajnih osoba na društvenim medijima kod poticanja namjere kupovine kod mladih potrošača', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 09 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:824873
Galinec D. Uloga utjecajnih osoba na društvenim medijima kod poticanja namjere kupovine kod mladih potrošača [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 November 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:824873
D. Galinec, "Uloga utjecajnih osoba na društvenim medijima kod poticanja namjere kupovine kod mladih potrošača", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:824873