Lacić, H. (2024). Proces razvoja novog proizvoda : studija slučaja telekomunikacijske kompanije (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:827998
Lacić, Helena. "Proces razvoja novog proizvoda : studija slučaja telekomunikacijske kompanije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:827998
Lacić, Helena. "Proces razvoja novog proizvoda : studija slučaja telekomunikacijske kompanije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:827998
Lacić, H. (2024). 'Proces razvoja novog proizvoda : studija slučaja telekomunikacijske kompanije', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 25 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:827998
Lacić H. Proces razvoja novog proizvoda : studija slučaja telekomunikacijske kompanije [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 December 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:827998
H. Lacić, "Proces razvoja novog proizvoda : studija slučaja telekomunikacijske kompanije", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:827998