prikaz prve stranice dokumenta Uloga sadržaja kojeg stvaraju korisnici na društvenim mrežama pri kupnji dodataka prehrani
Access restricted to students and staff of home institution
graduate thesis
Uloga sadržaja kojeg stvaraju korisnici na društvenim mrežama pri kupnji dodataka prehrani
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. urn:nbn:hr:148:201736

Jukić Gül, Kristina
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Jukić Gül, K. (2024). Uloga sadržaja kojeg stvaraju korisnici na društvenim mrežama pri kupnji dodataka prehrani (Graduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:201736

Jukić Gül, Kristina. "Uloga sadržaja kojeg stvaraju korisnici na društvenim mrežama pri kupnji dodataka prehrani." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:201736

Jukić Gül, Kristina. "Uloga sadržaja kojeg stvaraju korisnici na društvenim mrežama pri kupnji dodataka prehrani." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:201736

Jukić Gül, K. (2024). 'Uloga sadržaja kojeg stvaraju korisnici na društvenim mrežama pri kupnji dodataka prehrani', Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 09 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:201736

Jukić Gül K. Uloga sadržaja kojeg stvaraju korisnici na društvenim mrežama pri kupnji dodataka prehrani [Graduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 November 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:201736

K. Jukić Gül, "Uloga sadržaja kojeg stvaraju korisnici na društvenim mrežama pri kupnji dodataka prehrani", Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:201736