Jukić Gül, K. (2024). Uloga sadržaja kojeg stvaraju korisnici na društvenim mrežama pri kupnji dodataka prehrani (Graduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:201736
Jukić Gül, Kristina. "Uloga sadržaja kojeg stvaraju korisnici na društvenim mrežama pri kupnji dodataka prehrani." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:201736
Jukić Gül, Kristina. "Uloga sadržaja kojeg stvaraju korisnici na društvenim mrežama pri kupnji dodataka prehrani." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:201736
Jukić Gül, K. (2024). 'Uloga sadržaja kojeg stvaraju korisnici na društvenim mrežama pri kupnji dodataka prehrani', Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 09 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:201736
Jukić Gül K. Uloga sadržaja kojeg stvaraju korisnici na društvenim mrežama pri kupnji dodataka prehrani [Graduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 November 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:201736
K. Jukić Gül, "Uloga sadržaja kojeg stvaraju korisnici na društvenim mrežama pri kupnji dodataka prehrani", Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:201736