prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj Interneta i Web tehnologija na promociju turističkih destinacija
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj Interneta i Web tehnologija na promociju turističkih destinacija
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. urn:nbn:hr:148:888153

Gudelj, Anita
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Gudelj, A. (2015). Utjecaj Interneta i Web tehnologija na promociju turističkih destinacija (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:888153

Gudelj, Anita. "Utjecaj Interneta i Web tehnologija na promociju turističkih destinacija." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:888153

Gudelj, Anita. "Utjecaj Interneta i Web tehnologija na promociju turističkih destinacija." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:888153

Gudelj, A. (2015). 'Utjecaj Interneta i Web tehnologija na promociju turističkih destinacija', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 04 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:888153

Gudelj A. Utjecaj Interneta i Web tehnologija na promociju turističkih destinacija [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2024 November 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:888153

A. Gudelj, "Utjecaj Interneta i Web tehnologija na promociju turističkih destinacija", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:888153