Vučaj, A. (2015). Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Republici Hrvatskoj (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:078916
Vučaj, Alen. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:078916
Vučaj, Alen. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:078916
Vučaj, A. (2015). 'Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Republici Hrvatskoj', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:078916
Vučaj A. Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Republici Hrvatskoj [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:078916
A. Vučaj, "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Republici Hrvatskoj", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:078916