Biruš, A. (2024). Percipirane koristi i povjerenje prema mobilnim aplikacijama kao čimbenici namjere kupnje odjeće putem modnih aplikacija (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:528225
Biruš, Anja. "Percipirane koristi i povjerenje prema mobilnim aplikacijama kao čimbenici namjere kupnje odjeće putem modnih aplikacija." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:528225
Biruš, Anja. "Percipirane koristi i povjerenje prema mobilnim aplikacijama kao čimbenici namjere kupnje odjeće putem modnih aplikacija." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:528225
Biruš, A. (2024). 'Percipirane koristi i povjerenje prema mobilnim aplikacijama kao čimbenici namjere kupnje odjeće putem modnih aplikacija', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 17 February 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:528225
Biruš A. Percipirane koristi i povjerenje prema mobilnim aplikacijama kao čimbenici namjere kupnje odjeće putem modnih aplikacija [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2025 February 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:528225
A. Biruš, "Percipirane koristi i povjerenje prema mobilnim aplikacijama kao čimbenici namjere kupnje odjeće putem modnih aplikacija", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:528225