Fabijanić, D. (2024). Utjecaj korištenja virtualnih utjecajnih osoba u kampanjama na stav potrošača prema marki i namjeru kupnje (Graduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:401344
Fabijanić, Dorotea. "Utjecaj korištenja virtualnih utjecajnih osoba u kampanjama na stav potrošača prema marki i namjeru kupnje." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:401344
Fabijanić, Dorotea. "Utjecaj korištenja virtualnih utjecajnih osoba u kampanjama na stav potrošača prema marki i namjeru kupnje." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:401344
Fabijanić, D. (2024). 'Utjecaj korištenja virtualnih utjecajnih osoba u kampanjama na stav potrošača prema marki i namjeru kupnje', Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 26 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:401344
Fabijanić D. Utjecaj korištenja virtualnih utjecajnih osoba u kampanjama na stav potrošača prema marki i namjeru kupnje [Graduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 December 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:401344
D. Fabijanić, "Utjecaj korištenja virtualnih utjecajnih osoba u kampanjama na stav potrošača prema marki i namjeru kupnje", Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:401344