Šimun, S. (2024). Izazovi upravljanja negativnim angažmanom potrošača sa sadržajem marke na društvenim mrežama (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:383965
Šimun, Sven. "Izazovi upravljanja negativnim angažmanom potrošača sa sadržajem marke na društvenim mrežama." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:383965
Šimun, Sven. "Izazovi upravljanja negativnim angažmanom potrošača sa sadržajem marke na društvenim mrežama." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:383965
Šimun, S. (2024). 'Izazovi upravljanja negativnim angažmanom potrošača sa sadržajem marke na društvenim mrežama', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 26 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:383965
Šimun S. Izazovi upravljanja negativnim angažmanom potrošača sa sadržajem marke na društvenim mrežama [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 December 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:383965
S. Šimun, "Izazovi upravljanja negativnim angažmanom potrošača sa sadržajem marke na društvenim mrežama", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:383965