prikaz prve stranice dokumenta Izazovi upravljanja negativnim angažmanom potrošača sa sadržajem marke na društvenim mrežama
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Izazovi upravljanja negativnim angažmanom potrošača sa sadržajem marke na društvenim mrežama
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. urn:nbn:hr:148:383965

Šimun, Sven
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Šimun, S. (2024). Izazovi upravljanja negativnim angažmanom potrošača sa sadržajem marke na društvenim mrežama (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:383965

Šimun, Sven. "Izazovi upravljanja negativnim angažmanom potrošača sa sadržajem marke na društvenim mrežama." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:383965

Šimun, Sven. "Izazovi upravljanja negativnim angažmanom potrošača sa sadržajem marke na društvenim mrežama." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:383965

Šimun, S. (2024). 'Izazovi upravljanja negativnim angažmanom potrošača sa sadržajem marke na društvenim mrežama', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 26 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:383965

Šimun S. Izazovi upravljanja negativnim angažmanom potrošača sa sadržajem marke na društvenim mrežama [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 December 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:383965

S. Šimun, "Izazovi upravljanja negativnim angažmanom potrošača sa sadržajem marke na društvenim mrežama", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:383965