master's thesis
Vrednujući kriteriji i uključenost potrošača pripadnika generacije Z u kupnji čokoladnih proizvoda
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. urn:nbn:hr:148:188786

Vrdoljak, Anđela
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Vrdoljak, A. (2024). Vrednujući kriteriji i uključenost potrošača pripadnika generacije Z u kupnji čokoladnih proizvoda (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:188786

Vrdoljak, Anđela. "Vrednujući kriteriji i uključenost potrošača pripadnika generacije Z u kupnji čokoladnih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:188786

Vrdoljak, Anđela. "Vrednujući kriteriji i uključenost potrošača pripadnika generacije Z u kupnji čokoladnih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:188786

Vrdoljak, A. (2024). 'Vrednujući kriteriji i uključenost potrošača pripadnika generacije Z u kupnji čokoladnih proizvoda', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 24 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:188786

Vrdoljak A. Vrednujući kriteriji i uključenost potrošača pripadnika generacije Z u kupnji čokoladnih proizvoda [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 November 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:188786

A. Vrdoljak, "Vrednujući kriteriji i uključenost potrošača pripadnika generacije Z u kupnji čokoladnih proizvoda", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:188786