Hanžek, M. (2024). Utjecaj promotivnih aktivnosti malih i srednjih poduzeća na preferencije potrošača u kozmetičkoj industriji (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:681417
Hanžek, Mihaela. "Utjecaj promotivnih aktivnosti malih i srednjih poduzeća na preferencije potrošača u kozmetičkoj industriji." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:681417
Hanžek, Mihaela. "Utjecaj promotivnih aktivnosti malih i srednjih poduzeća na preferencije potrošača u kozmetičkoj industriji." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:681417
Hanžek, M. (2024). 'Utjecaj promotivnih aktivnosti malih i srednjih poduzeća na preferencije potrošača u kozmetičkoj industriji', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 24 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:681417
Hanžek M. Utjecaj promotivnih aktivnosti malih i srednjih poduzeća na preferencije potrošača u kozmetičkoj industriji [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 December 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:681417
M. Hanžek, "Utjecaj promotivnih aktivnosti malih i srednjih poduzeća na preferencije potrošača u kozmetičkoj industriji", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:681417