master's thesis
Uloga društvenih mreža u kreiranju destinacijskog imidža Slavonije i Baranje
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. urn:nbn:hr:148:130875

Banek, Ana
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Banek, A. (2024). Uloga društvenih mreža u kreiranju destinacijskog imidža Slavonije i Baranje (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:130875

Banek, Ana. "Uloga društvenih mreža u kreiranju destinacijskog imidža Slavonije i Baranje." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:130875

Banek, Ana. "Uloga društvenih mreža u kreiranju destinacijskog imidža Slavonije i Baranje." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:130875

Banek, A. (2024). 'Uloga društvenih mreža u kreiranju destinacijskog imidža Slavonije i Baranje', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 20 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:130875

Banek A. Uloga društvenih mreža u kreiranju destinacijskog imidža Slavonije i Baranje [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 October 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:130875

A. Banek, "Uloga društvenih mreža u kreiranju destinacijskog imidža Slavonije i Baranje", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:130875