master's thesis
Preferencije potrošača glede digitalizacije iskustva kupovine u fizičkim prodavaonicama
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. urn:nbn:hr:148:269605

Salopek, Doroteja
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Trade and International Business

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Salopek, D. (2024). Preferencije potrošača glede digitalizacije iskustva kupovine u fizičkim prodavaonicama (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:269605

Salopek, Doroteja. "Preferencije potrošača glede digitalizacije iskustva kupovine u fizičkim prodavaonicama." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:269605

Salopek, Doroteja. "Preferencije potrošača glede digitalizacije iskustva kupovine u fizičkim prodavaonicama." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:269605

Salopek, D. (2024). 'Preferencije potrošača glede digitalizacije iskustva kupovine u fizičkim prodavaonicama', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 04 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:269605

Salopek D. Preferencije potrošača glede digitalizacije iskustva kupovine u fizičkim prodavaonicama [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 November 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:269605

D. Salopek, "Preferencije potrošača glede digitalizacije iskustva kupovine u fizičkim prodavaonicama", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:269605