Abstract | Tehnička služba je temeljna karika u postizanju visoke razine kvalitete zdravstvene zaštite, a njezin sustavan i efikasan rad pridonosi dugoročnom razvoju i poboljšanju kvalitete usluga KB Sveti Duh. Ulaganje u kvalitetno upravljanje tehničkom službom je od vitalne važnosti za održavanje standarda u zdravstvenoj zaštiti te sigurnost i zadovoljstvo pacijenata.
Na temelju provedene analize, zaključuje se da kontinuirano ulaganje u sustav upravljanja kvalitetom u KB Sveti Duh ima dugoročne koristi ne samo u smislu smanjenja troškova i poboljšanja učinkovitosti, već i u povećanju reputacije zdravstvene ustanove i sigurnost pacijenata i zaposlenika. Također pokazuje da upravljanje kvalitetom nije samo tehničko pitanje, već ključni čimbenik u održivom poslovanju i uspješnosti zdravstvenih ustanova. Isto tako upravljanje kvalitetom u tehničkoj službi KB Sveti Duh je bitan faktor ove službe u osiguravanju kontinuiranog, sigurnog i efikasnog rada bolničke infrastrukture i opreme. Uz svakodnevne izazove s kojima se djelatnici službe susreću tehnička služba osigurava operativnu funkcionalnost Bolnice i izravno utječe na kvalitetu zdravstvenih usluga i sigurnost pacijenata, ali i zaposlenika. Kroz primjenu temeljnih principa upravljanja kvalitetom – planiranje, osiguranje, kontrolu i poboljšanje – tehnička služba pridonosi optimizaciji procesa održavanja, smanjenju troškova, produljenju životnog vijeka opreme te usklađenosti sa zakonskim propisima i standardima. Njihova je odgovornost ključna za brzo i efikasno rješavanje tehničkih problema, što značajno utječe na nesmetano pružanje medicinskih usluga. Planirano kontinuirano povećanje ljudskih resursa u tehničkoj službi svakako doprinosi boljim radnim uvjetima, Sustavi upravljanja kvalitetom, osiguranje resursa i stručnog kadra te redovita edukacija zaposlenika ključni su za postizanje visoke razine zdravstvene usluge i tehničkog održavanja bolničkih sustava. Primjena propisa, održavanje medicinske opreme i korištenje zaštitne opreme neophodni su za zaštitu svih sudionika u procesu zdravstvene skrbi. Na taj način, Bolnica može kontinuirano unapređivati svoje procese, povećavati zadovoljstvo pacijenata i zaposlenika te osigurati sigurnost i kvalitetu u svakodnevnom radu.
Zaključak ovog završnog rada naglašava važnost suradnje s dobavljačima i serviserima medicinske i nemedicinske opreme kao ključnog faktora za osiguranje nesmetanog rada Bolnice. Rezultati su pokazali da većina zaposlenika je općenito zadovoljna svojim poslom, no istaknuli su i određena područja za poboljšanje, poput potrebe za dodatnim stručnim usavršavanjem i većim prostorima za rad, radionicama. |