master's thesis
Prepoznatljivost sponzora kod sportskih pratitelja hrvatskih nogometnih klubova
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. urn:nbn:hr:148:659734

Bobanac, Marin
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Bobanac, M. (2024). Prepoznatljivost sponzora kod sportskih pratitelja hrvatskih nogometnih klubova (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:659734

Bobanac, Marin. "Prepoznatljivost sponzora kod sportskih pratitelja hrvatskih nogometnih klubova." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:659734

Bobanac, Marin. "Prepoznatljivost sponzora kod sportskih pratitelja hrvatskih nogometnih klubova." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:659734

Bobanac, M. (2024). 'Prepoznatljivost sponzora kod sportskih pratitelja hrvatskih nogometnih klubova', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 07 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:659734

Bobanac M. Prepoznatljivost sponzora kod sportskih pratitelja hrvatskih nogometnih klubova [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 October 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:659734

M. Bobanac, "Prepoznatljivost sponzora kod sportskih pratitelja hrvatskih nogometnih klubova", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:659734