Dalić, M. (2015). Marketinški aspekti vjerskog turizma: analiza slučaja puta Svetog Jakova do Santiago de Compostele u Španjolskoj (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:377780
Dalić, Marija. "Marketinški aspekti vjerskog turizma: analiza slučaja puta Svetog Jakova do Santiago de Compostele u Španjolskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:377780
Dalić, Marija. "Marketinški aspekti vjerskog turizma: analiza slučaja puta Svetog Jakova do Santiago de Compostele u Španjolskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:377780
Dalić, M. (2015). 'Marketinški aspekti vjerskog turizma: analiza slučaja puta Svetog Jakova do Santiago de Compostele u Španjolskoj', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 27 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:377780
Dalić M. Marketinški aspekti vjerskog turizma: analiza slučaja puta Svetog Jakova do Santiago de Compostele u Španjolskoj [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2024 December 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:377780
M. Dalić, "Marketinški aspekti vjerskog turizma: analiza slučaja puta Svetog Jakova do Santiago de Compostele u Španjolskoj", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:377780