prikaz prve stranice dokumenta Analiza utjecaja razine korištenja pojedinog alata on line komunikacije na zadovoljstvo potrošača odabranom destinacijom
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Analiza utjecaja razine korištenja pojedinog alata on line komunikacije na zadovoljstvo potrošača odabranom destinacijom
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. urn:nbn:hr:148:518008

Vašarević, Ivana
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Vašarević, I. (2016). Analiza utjecaja razine korištenja pojedinog alata on line komunikacije na zadovoljstvo potrošača odabranom destinacijom (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:518008

Vašarević, Ivana. "Analiza utjecaja razine korištenja pojedinog alata on line komunikacije na zadovoljstvo potrošača odabranom destinacijom." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:518008

Vašarević, Ivana. "Analiza utjecaja razine korištenja pojedinog alata on line komunikacije na zadovoljstvo potrošača odabranom destinacijom." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:518008

Vašarević, I. (2016). 'Analiza utjecaja razine korištenja pojedinog alata on line komunikacije na zadovoljstvo potrošača odabranom destinacijom', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 28 June 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:518008

Vašarević I. Analiza utjecaja razine korištenja pojedinog alata on line komunikacije na zadovoljstvo potrošača odabranom destinacijom [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2024 June 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:518008

I. Vašarević, "Analiza utjecaja razine korištenja pojedinog alata on line komunikacije na zadovoljstvo potrošača odabranom destinacijom", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:518008