prikaz prve stranice dokumenta Analiza utjecaja razine korištenja pojedinog alata on line komunikacije na zadovoljstvo potrošača odabranom destinacijom
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Analiza utjecaja razine korištenja pojedinog alata on line komunikacije na zadovoljstvo potrošača odabranom destinacijom
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. urn:nbn:hr:148:518008

Vašarević, Ivana
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Vašarević, I. (2016). Analiza utjecaja razine korištenja pojedinog alata on line komunikacije na zadovoljstvo potrošača odabranom destinacijom (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:518008

Vašarević, Ivana. "Analiza utjecaja razine korištenja pojedinog alata on line komunikacije na zadovoljstvo potrošača odabranom destinacijom." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:518008

Vašarević, Ivana. "Analiza utjecaja razine korištenja pojedinog alata on line komunikacije na zadovoljstvo potrošača odabranom destinacijom." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:518008

Vašarević, I. (2016). 'Analiza utjecaja razine korištenja pojedinog alata on line komunikacije na zadovoljstvo potrošača odabranom destinacijom', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 20 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:518008

Vašarević I. Analiza utjecaja razine korištenja pojedinog alata on line komunikacije na zadovoljstvo potrošača odabranom destinacijom [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2025 January 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:518008

I. Vašarević, "Analiza utjecaja razine korištenja pojedinog alata on line komunikacije na zadovoljstvo potrošača odabranom destinacijom", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:518008