prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj prikrivenog oglašavanja na percepcije djece kao potrošača
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj prikrivenog oglašavanja na percepcije djece kao potrošača
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. urn:nbn:hr:148:534723

Vrbanec, Emilija
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Vrbanec, E. (2015). Utjecaj prikrivenog oglašavanja na percepcije djece kao potrošača (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:534723

Vrbanec, Emilija. "Utjecaj prikrivenog oglašavanja na percepcije djece kao potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:534723

Vrbanec, Emilija. "Utjecaj prikrivenog oglašavanja na percepcije djece kao potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:534723

Vrbanec, E. (2015). 'Utjecaj prikrivenog oglašavanja na percepcije djece kao potrošača', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 09 July 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:534723

Vrbanec E. Utjecaj prikrivenog oglašavanja na percepcije djece kao potrošača [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2024 July 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:534723

E. Vrbanec, "Utjecaj prikrivenog oglašavanja na percepcije djece kao potrošača", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:534723